جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر در ترکیه

برنامه نویس
اشتراک گذاری در تلگرام
اشتراک گذاری در واتساپ
اشتراک گذاری در توییتر

فهرست مطالب

مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر در ترکیه تقریباً 2 سال طول می‌کشد و در اکثر دانشگاه‌های این کشور به دو زبان ترکی و انگلیسی (اکثرا انگلیسی) برگزار می‌شود. این مقطع در اکثر دانشگاه‌های ترکیه مانند دانشگاه آیدین به صورت دو دوره آموزشی همراه با پایان نامه و بدون پایان نامه در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر در ترکیه تقریباً 2 سال طول می‌کشد و در اکثر دانشگاه‌های این کشور به دو زبان ترکی و انگلیسی (اکثرا انگلیسی) برگزار می‌شود. این مقطع در اکثر دانشگاه‌های ترکیه مانند دانشگاه آیدین به صورت دو دوره آموزشی همراه با پایان نامه و بدون پایان نامه در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. هدف از برگزاری دوره های کارشناسی ارشد بدون پایان نامه تقویت دانش به دست آمده توسط فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی، درزمینهٔ مهندسی و علوم کامپیوتر، همچنین حل مشکلات مهندسی کامپیوتر، افزایش طراحی سیستم و توسعه برنامه های کاربردی است. به صورت معمول فارغ‌التحصیلان این نوع برنامه، حداقل در دو زمینه تخصص پیدا می کنند و با اصطلاح پروژه ای که آماده می کنند، شایستگی لازم را کسب می کنند.

خلبانی در ترکیه بیشتر بخوانید: رشته خلبانی در ترکیه

هدف از برگزاری دوره های کارشناسی ارشد با پایان نامه نیز کسب صلاحیت لازم از نظر حرفه‌ای و دانشگاهی فارغ‌التحصیلان مهندسی کامپیوتر (سایر برنامه های کارشناسی ذکر شده در شرایط پذیرش دانشگاه) در موضوعات پیشرفته درزمینهٔ علوم و مهندسی کامپیوتر در ترکیه است. فارغ‌التحصیلان برنامه کارشناسی ارشد با پایان نامه با انجام دادن پایان نامه، دانش اساسی و به روز را درزمینهٔ های مورد علاقه خود کسب کرده و در آن تخصص پیدا کنند. از مهمترین شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این رشته تحصیلی در ترکیه نیز عبارت‌اند از:

  • شرکت در آزمون آلس و کسب حداقل 50 تا 80 نمره در آن
  • ارائه مدرک GMAT با حداقل نمره 500
  • ارائه مدرک GRE با حداقل نمره 685
  • ارائه مدرک زبان تافل با حداقل نمره IBT 79 یا آیلتس 7
  • ارائه مدرک تومر با حداقل سطح B2

دانشگاه ها معتبر ترکیه برای تحصیل در رشته کامپیوتر:

این پست را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *