جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دانشگاه آجی بادام 2024-2025 | Acıbadem University

دانشگاه آجی بادام استانبول
اشتراک گذاری در تلگرام
اشتراک گذاری در واتساپ
اشتراک گذاری در توییتر

فهرست مطالب

دانشگاه آجی بادام دارای 25 سال تجربه و دانش در خدمات بهداشتی ، کادر علمی قوی و زیرساختهای فنآوری پیشرفته ،22 بیمارستان و 18 مرکز پزشکی است.دانشگاه آجی بادام دارای برنامه های آموزشی پویا و مدرن، لابراتوار های مجهز به آخرین و بهترین فناوری­ها است.دارای بیمارستان آموزشی به نام بیمارستان آتاکنت دانشگاه آجی بادام دانشگاه آجی بادام با نمره آزمون SAT و نمره دیپلم دبیرستان دانشجو می پذیرد.

شهر : استانبول
نوع دانشگاه: خصوصی
رتبه در ترکیه: ۸۱
زبان تحصیل: ترکی ، انگلیسی
مورد تایید وزارت بهداشت ایران می باشد .

تنوع رشته ها در این دانشگاه زیاد است. بسیاری از رشته های پزشکی و فنی در آجی بادام استانبول ارائه می شود که توجه دانشجویان و متقاضیان سراسر جهان را به خود جذب کرده است.

دانشگاه آجی بادام استانبول

تاریخچه

دانشگاه آجی بادام یک دانشگاه خصوصی در زمینه علوم بهداشتی است که در سال ۲۰۰۷ توسط Mehmet Ali Aydınlar، کارآفرین و بنیان‌گذار بنیاد بهداشت و آموزش Acıbadem در آتاشهیر استانبول تأسیس شد. این دانشگاه با کادر علمی قوی و زیرساخت‌های فناوری پیشرفته، متخصصانی را تعلیم می‌دهد که آماده توسعه مستمر در زمینه علوم بهداشتی شوند.

افتخارات

دانشگاه آجی بادم استانبول دارای گواهینامه CAE است که این گواهینامه توانایی فرد و یا موسسه در به کارگیری زبان انگلیسی در محیط کاری ویا آکادمیک است .این مدرک از سوی دانشگاه کمبریج انگلیس اعطا می شود که تاریخ انقضا ندارد و مادام العمر است ناگفته نماند که تنها دو مرکز پزشکی در جهان دارای این مدرک هستند و دانشگاه آجی بادم یکی از آنهاست.

دانشگاه آجی بادام استانبول

دانشگاه آجی بادام استانبول ترکیه دارای افتخارات بسیاری در سطح بین المللی می باشد.

جایزه مدال طلای آکادمی جراحی مغز و اعصاب اروپا و آسیا جایزه اول در گروه دهان و دندان در یازدهمین کنگره بین المللی جراحی و اتاق عمل ترکیه در سال ۲۰۱۹جایزه EFLM ABOTT از فدراسیون پزشکی آزمایشگاهی اروپا ( EFLM فدراسیون شیمی بالینی و پزشکی آزمایشگاهی اروپا) اینها تنها مواردی از افتخار آفرینی های دانشگاه آجی بادم استانبول می باشد. بی جهت نیست که این دانشگاه جزو بهترین مراکز پزشکی جهان شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: دکترای روانشناسی در ترکیه

دانشکده ها

۱)دانشکده دندانپزشکی
۲)دانشکده داروسازی
۳)دانشکده علوم بهداشت و سلامت
۴)دانشکده علوم پایه و ادبیات
۵)دانشکده مهندسی

دانشگاه آجی بادام استانبول

امکانات دانشگاه

در دانشگاه آجی بادام ترکیه یکی از بهترین و پیشرفته ترین مراکز پزشکی جهان قرار دارد. این مرکز در حوزه شبیه سازی بالینی، آموزش دادن جراحی، رباتیک، اندوسکوپیک و … فعال است. زیرساخت ها و دپارتمان های این مرکز پزشکی در جهان مشهور است و کاملا مطابق با استانداردهای علمی جهانی است. شاید برایتان جالب باشد که آجی بادام ترکیه، گواهی نامه CAE دارد که تنها دو دانشگاه این مدرک را در زمینه پزشکی دارند و یکی از آنها آجی بادام است. از دیگر امکانات داخل دانشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کتابخانه دانشگاه آجی بادام که مرجع بسیاری از رشته های پزشکی و فنی در این کتابخانه وجود دارند. تعداد حدودی 20372 جلد کتاب چاپی، 36700 مجله الکترونیکی، 11320 ایبوک، 24 پایگاه داده، 14 اتاق مطالعه و 317 ظرفیت صندلی می باشد.

دانشگاه آجی بادام استانبول

سلف: سالن های غذاخوری و آشامیدنی، کافه تریا، فست فودها و بوفه های متعدد

باشگاههای ورزشی برای انواع رشته های ورزشی مختلف؛ محیطی راحت، ایمن و لذت بخش برای اسکان دادن دانشجویان در این دانشگاه تدارک دیده شده است. از جمله خوابگاههای این دانشگاه می توان به خوابگاه کِرِم آیدینلار (Kerem Aydinlar) اشاره کرد که فاصله آن با دانشگاه تنها سه دقیقه پیاده روی کردن است.

شرایط پذیرش دانشجویان بین المللی

برای پذیرش در دانشگاه آجی بادام ترکیه باید در آزمون های ورودی دانشگاه نمره های قبول را کسب کرده باشید. راه های ورود به آجی بادام آزمون یوس، آزمون اس ای تی و پذیرش بدون کنکور می باشد. در کنار اینها ارائه مدارک مورد نیاز که توسط وب سایت خود دانشگاه ارائه می شود، نیز الزامی است.برای آزمون اس ای تی: در مجموع این آزمون باید حداقل نمره 1200 را کسب کرده باشید. در بخش ریاضی، کسب حداقل نمره 600 برای رشته پزشکی و حداقل نمره 1000 برای دیگر رشته ها الزامی است.
برای آزمون یوس: نمرات آزمون های آنکارا، استانبول، اولوداغ برای پزشکی حداقل 75 و برای رشته های دیگر حداقل 50 است.

شرایط ورود

۱)فرم ثبت نام و درخواست
۲)ریز نمرات
۳)اسکن از پاسپورت معتبر
۴)توافقنامه یادگیری برای تحصیل
۵)توافقنامه یادگیری برای گذراندن دوره
۶)گواهی زبان انگلیسی
۷)معرفی نامه
۸)اسکن مدارک پیشین
۹)رزومه و سوابق پژوهشی

این پست را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *