جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ارشد معماری در ترکیه

مهندس معمار
اشتراک گذاری در تلگرام
اشتراک گذاری در واتساپ
اشتراک گذاری در توییتر

فهرست مطالب

دوره ی کارشناسی ارشد رشته معماری در ترکیه حدودا 2 سال طول میکشد و شامل 120 واحد درسی ست. علاوه بر این دانشجو می بایست همانند مقطع ارشد در ایران در پایان دوره پایان نامه ای ارائه کند. تقریبا ترم های تحصیلی ارشد در ترکیه در دو دوره برگزار می شوند: از اکتبر تا ژانویه و از فوریه تا جولای.

حدودا 15 دانشگاه به صورت تخصصی به آموزش رشته معماری در ترکیه می پردازند؛ که این تعداد بسیار زیاد و عالی است. این یعنی تقریبا در تمامی شهرهای ترکیه دانشگاهی وجود دارد که در آن رشته معماری تدریس شود. شما می توانید رشته ی معماری را در کشور ترکیه با دو زبان انگلیسی و ترکی فرا بگیرید؛ اما بد نیست بدانید که تحصیل در دانشکده هایی که بر پایه زبان ترکی هستند بسیار مناسب تر خواهد بود (از لحاظ هزینه). اگر زبان ترکی را برای تحصیل انتخاب نمایید در دانشگاه های بیشتری میتوانید انتخاب رشته نمایید.

خلبانی در ترکیه بیشتر بخوانید: رشته خلبانی در ترکیه

دانشگاه های کمی رشته معماری را به زبان انگلیسی در ترکیه تدریس می کنند و از شهریه های نسبتا بالایی برخوردار هستند. این دانشگاه ها اکثرا دانشگاه های خصوصی می باشد. فردی که قصد تحصیل در این رشته را دارد بسیار مهم است که از مهارت های هنری و خلاقیت بالایی برخوردار باشد و مطالعات خوبی در زمینه معماری انجام داده باشد.

دانشگاه معماری در ترکیه:

این پست را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *