جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

رشته تربیت بدنی در ترکیه

تربیت بدنی
اشتراک گذاری در تلگرام
اشتراک گذاری در واتساپ
اشتراک گذاری در توییتر

فهرست مطالب

تحصیل تربیت بدنی در ترکیه شما می توانید خودتان را فارغ التحصیل یک دانشگاه اروپایی بدانید و همینطور نیز هست. مدرک شما اعتبار بین المللی دارید و به هر کشوری که بروید می توانید آن را برای کار ارائه دهید. فوق العاده است، مگر نه؟ از جمله دلایل اینکه چرا ترکیه را برای تحصیل رشته تربیت بدنی انتخاب کنیم:

رتبه 83 جهان در زمینه آموزش تربیت بدنی
رتبه 57 جهان در زمینه راحتی ایجاد کسب و کار
رتبه 55 جهان در زمینه اقتصاد
رتبه 110 جهان برای داشتن امنیت

رشته تربیت بدنی در دانشگاه های ترکیه

خلبانی در ترکیه بیشتر بخوانید: رشته خلبانی در ترکیه

مبانی درسی و آموزشی تربیت بدنی در ترکیه کاملا منطبق با چارچوب ها و استراتژی های دانشگاههای اروپایی است. دوره کارشناسی رشته تربیت بدنی در دانشگاههای ترکیه 3 تا 4 ساله است. در طی این دوره علم آناتومی بدن، تغذیه، مهارت های حرکتی و ورزشی، روانشناسی ورزش، روش های آموزش تربیت بدنی، کمک های اولیه، پیشگیری از آسیب و … به دانشجویان آموزش داده می شود.

آموزش رشته تربیت بدنی در ترکیه در راستای بهبود بخشیدن و تقویت کردن سلامت فیزیکی جامعه و کشف استعدادهای این زمینه است. شما با تحصیل رشته تربیت بدنی می توانید روزی به ستاره ای جهانی تبدیل شوید، هیچ چیزی غیرممکن نیست. تنها باید تلاش کنید.س و اما دانشگاههای زیادی در شهرهای مختلف ترکیه رشته تربیت بدنی را ارائه می دهند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این پست را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *