جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دکترای روانشناسی در ترکیه

اشتراک گذاری در تلگرام
اشتراک گذاری در واتساپ
اشتراک گذاری در توییتر

فهرست مطالب

مقطع دکترا یکی از مقاطع تحصیلی روانشناسی است که با دریافت مدرک آن، اعتبار شما بسیار بیشتر از همیشه خواهد شد. در نظر داشته باشید که تحصیل رشته روانشناسی در ترکیه در مقطع دکترا به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید در مراکز آموزشی بسیار مهم این کشور مشغول به کار شوید.در دوره دکتری، دانشجویان به تخصصی کردن مهارت‌های خود در زمینه تحقیقات پیشرفته در رشته روانشناسی می‌پردازند. در این دوره دانشجویان با:

روش‌های پژوهشی پیشرفته
مطالعات کمی و کیفی
تحلیل داده‌های پیچیده
آشنا می‌شوند و در نهایت پایان‌نامه خود را تهیه می‌کنند.

انواع بورسیه روانشناسی در ترکیه:
بورسیه های روانشناسی در ترکیه به عنوان یکی از راه های پشتیبانی مالی برای دانشجویان روانشناسی ارائه می شود. در ترکیه، انواع مختلفی از بورسیه های روانشناسی وجود دارد، این شامل موارد زیر است:

بورسیه های دولتی:
بورسیه های دولتی به صورت رقابتی به دانشجویان علوم رفتاری ارائه می شود. بورسیه های دولتی برای فراگیری در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های عمومی و خصوصی در دسترس هستند.

فیزیوتراپی بیشتر بخوانید: دوره کارشناسی ارشد فیزیوتراپی در ترکیه

بورسیه های دانشگاهی:
بسیاری از دانشگاه های ترکیه بورسیه هایی را برای دانشجویان خود ارائه می کنند. این بورسیه ها معمولاً برای پوشش هزینه های تحصیلی و زندگی به دانشجویان ارائه می شود.

بورسیه های بنیادی:
بسیاری از بنیادهای خصوصی و نیز دولتی در ترکیه بورسیه هایی را برای دانشجویان علوم رفتاری ارائه می کنند. این بورسیه ها معمولاً برای پوشش هزینه های تحصیلی، اقامت و زندگی به دانشجویان ارائه می شود.

بورسیه های تحقیقاتی:
برای انجام پروژه های تحقیقاتی و دکتری، بورسیه های تحقیقاتی به دانشجویان روانشناسی ارائه می شود. این بورسیه ها معمولاً توسط دانشگاه ها، بنیادها و سازمان های دولتی ارائه می شود.

بورسیه های خصوصی:
بورسیه های خصوصی به صورت اختیاری توسط برخی شرکت ها، سازمان ها و بنیادهای خصوصی ارائه می شود.
بهترین دانشگاه‌های ترکیه در رشته روانشناسی :

این پست را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *