جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دانشگاه کوچ ترکیه 2024-2025 | koç university

دانشگاه کوچ استانبول
اشتراک گذاری در تلگرام
اشتراک گذاری در واتساپ
اشتراک گذاری در توییتر

فهرست مطالب

کوچ دانشگاه خصوصی بوده و هم اکنون از لحاظ رتبه بندی های جهانی اولین و بهترین دانشگاه کشور ترکیه است. دانشگاه کوچ از زمان تاسیس همیشه تلاش کرده که در همه عرصه ها پیشرو بوده و آموزشی در سطح برتر جهانی به دانشجویان خود ارائه دهد. دانشگاه کوچ استانبول به دلیل تعهد در برتر بودن، جذب اساتید بین المللی و داخلی با سطح علمی و مدارک بالا و پذیرش دانشجو بدون کنکور در ترکیه معروف است.

شهر : استانبول
نوع دانشگاه: خصوصی
رتبه و دانشگاه در ترکیه : 1
زبان تحصیل: انگلیسی
مورد تأیید وزارت بهداشت ایران می باشد.

دانشگاه کوچ استانبول

تاریخچه

دانشگاه کوچ یک دانشگاه خصوصی غیرانتفاعی در شهر استانبول است که در سال ۱۹۹۳ تأسیس شد. از زمان تأسیس، دانشگاه کوچ به یکی از دانشگاه‌های پیشرو در ترکیه تبدیل شده‌است و آموزش در سطح جهانی ارائه می‌دهد. دانشگاه کوچ به تعهد در برتری و برنامه‌های رفاهی آن معروف است که موجب جذب اساتید بین‌المللی معتبر ازسراسر جهان شده‌است.

دانشگاه کوچ استانبول

امکانات

دانشگاه کوچ یکی از برترین دانشگاه های خصوصی ترکیه می باشد که با فراهم نمودن امکانات تحصیلی، آموزشی و رفاهی گوناگون و متعدد سعی در ایجاد رفاه هر چه بیشتر دانشجویان خود دارد. از جمله امکاناتی که این دانشگاه برای دانشجویان خود فراهم نموده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 23 تیم ورزشی
  • 66 انجمن دانشجویی
  • 239 آزمایشگاه مجهز
  • 13 مکان ورزشی
  • مراکز بهداشتی
  • ساختمان های اداری
  • خوابگاه های مجزا
  • کتابخانه های اختصاصی
  • کافه تریا هاو رستوران ها
دانشگاه کوچ استانبول

افتخارات

این دانشگاه با توجه به موقعیت استراتژیک خود این توانایی را دارد که به عنوان یک پل علمی بین خاورمیانه و اروپا عمل کند. این دانشگاه از دانشگاه‌ های ممتاز کشور ترکیه است و در سال 2020 دررتبه بندی موسسه تایمز رتبه 600 و در نظام رتبه بندی QS رتبه 451 را در بین دانشگاههای برتر جهان به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: دکترای روانشناسی در ترکیه

دانشکده ها

۱)دانشکده پزشکی
۲)دانشکده پرستاری
۳)دانشکده حقوق
۴)دانشکده مهندسی
۵)دانشکده علوم
۶)دانشکده علوم اجتماعی و علوم انسانی
۷)دانشکده علوم اداری و علوم اقتصادی

دانشگاه کوچ استانبول

شرایط پذیرش دانشجویان بین المللی

دانشگاه کوچ ترکیه فقط از طریق دو آزمون sat و ACT دانشجو پذیرش می کند. برای قبولی در رشته پزشکی حتما باید نمره پیش دانشگاهی و دیپلمتان بالای 18 باشد و برای بقیه رشته ها نمره بالای 14 نیز مورد قبول است. برای پذیرش در رشته پزشکی حداقل نمره در آزمون اس ای تی 1410 از 1600 و در آزمون ACT نمره 31 از 36 می باشد

شرایط و مدارک لازم

۱)دو عدد توصیه نامه برای کارشناسی و کارشناسی ارشد و سه عدد توصیه نامه
۲)نمره آزمون SAT ، ALES ، GRE
۳)نمرات پیش دانشگاهی و دیپلم به همراه ریز نمرات و ترجمه شده
۴)انگیزه نامه

نتیجه:

دانشگاه کوچ یک دانشگاه برتر در ترکیه است که به دانشجویان خود آموزش در سطح جهانی ارائه می دهد. این دانشگاه دارای امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای است و در رتبه بندی های جهانی رتبه های برتر را کسب می کند. اگر به دنبال تحصیل در یک دانشگاه برتر در ترکیه هستید، دانشگاه کوچ می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این پست را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *